Onsdag 1 augusti

Njuter av sista dagen ledigt innan det är dags för några dagars jobb igen :) 
 
Vaknade upp imorse till ljudet av regn som smattrade mot fönsterrutan. Mysigt men inte riktigt så jag planerat min dag. 
Mötte upp Pernilla några timmar och uppdaterade varann om vad som hänt dom senaste veckorna. Var en hel del ska jag säga..blir lätt så när man är iväg på olika håll och när den ena är ledig så jobbar den andre :P 
 
 
 
----
Nu har jag precis käkat middag, ska plocka undan lite och sen fara och hälsa på Malin som håller på och flyttar :) 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade en riktig toppendag med dig! Måste vi snart göra om! :D

Svar: Ja det är ett måste :D
Emelie

2012-08-02 @ 10:23:28
URL: http://westinpernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: