Birsta

Vaknade imorse strax innan 9, gjorde mig iordning och gick ut för att sopa av bilen. Var en hel del snö kan jag lova efter 1 månad i Örebro :P 
Pappa och lillebrorsan kom hit och grejade med min bil då den tryckt ur sig all glykol. Medans dom fixade felet så drog jag och Linda mot Sundsvall och Birsta för att shoppa julklappar. Jag lyckades hitta en iallafall medan Linda kammade noll :P 
 
 
----
Nu sitter jag i min lägenhet, i min sköna soffa, nyduschad och kollar på tv. Lite senare drar jag mot Sundsvall igen :) 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Denice

Hej! Fin header!

Svar: Tack så mycket :)
Emelie

2012-12-17 @ 18:03:30
URL: http://denice.se
Postat av: amalia - toppbloggare och fotogalen

Tjenare!
Haft en bra dag? Några planer för jullovet?
Kika gärna in hos mig, tyck till, skriv en kommentar eller två å ge ett tecken på att du lever ;) Kram

2012-12-20 @ 19:57:49
URL: http://sveablogg.se/amalias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: