"Välkommen tillbaka till verkligheten"

Började skolan idag igen efter 1 månad i Örebro. Jag och alla mina klasskompisar tyckte att verkligheten är det som händer härute.. min lärare menade på att verkligheten är skolan.. hmm, vi har inte riktigt samma syn på saker och ting :P 
 
 
Efter skolan har jag hunnit med att tvätta bort all tvätt sen praktiken och allt som låg i tvättkorgen innan dess också. När jag ändå var på g så passade jag på att tvätta sängkläderna och bädda rent där också. Ska bli underbart skönt att kasta sig i sängen senare ikväll :D 
 
 
 
----
Nu sitter jag i soffan, med tända ljus på bordet och kikar på något julprogram med Gordon Ramsay på tvn. Casen inför imorrn är färdigskrivna och jag försöker känna lugnet. 4 dagar kvar till lov :D 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: