Jag drunknar..

Känns som jag inte skriver om något annat än skolan just nu, men hey.. jag skriver om mig själv och just nu så finns det ingen fritid!! Värsta är att jag försöker inte ens överdriva, det är sanningen!
Den här veckan fortsätter vi med konsekutivtolkning, både tal och tecken. Jag har en film med tal som ska översättas till teckenspråk. Får jag välja så gör jag hellre åt andra hållet :P
Vi hade avstämning i tisdags och då lärarna har planeringsdag imorrn så tyckte de att vi förtjänade att få gå iväg på relaxavdelningen imorrnförmiddag. Jag hade gärna kunnat göra något annat men kanske bra att göra lite annat ibland också :)


Kommentarer
Postat av: emilia

du är inte den enda som bara måste tänka på skola hela tiden.. känns inte som jag gör annat än pluggar!

2012-02-15 @ 21:38:53
URL: http://emiliaengstromjansson.blogg.se/
Postat av: hilda

sv: hm nejdu.. jag vet inte heller om jag kommer klara det, men tack!

2012-02-16 @ 00:07:03
URL: http://hildajansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: