Tisdag 28 februari

Riktigt soft dag idag. Började med tolkning på förmiddagen och sen livsåskådning efter lunch. Hann med samtal med lärare också. Ungefär var 3-4 vecka så har vi samtal med lärarna för att se hur vi utvecklas, vad vi är duktig på och vad som måste övas mer på. Till en början tyckte jag inte riktigt om de här samtalen, har aldrig gjort under hela min skolgång men nu börjar det bli riktigt roligt. Gissar att jag ser saker på ett annorlunda sätt nu än förut :)
Redovisade våra böcker om självbiografi som vi har läst till livsåskådningen. Jag läste Varför gråter inte Emma?
Riktigt bra bok som handlar om Arbogamorden. Har ni inte läst den än så rekommenderar jag er att göra det.
----
Nu sitter jag och pluggar sånger efter att ha varit en sväng på Birsta med Pernilla :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

GOGO! Örebro bilder på bloggen WOPWOP!

2012-02-28 @ 21:47:12
URL: http://westinpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: