Tisdag i skolan

Lunchen är slut och nu sitter jag och gör bort lite arbete så jag slipper plugga så mycket hemma :P
Vi börjar med svenskan halv 2 så än så länge är det ganska lugnt. Har en tendens att klicka mig in på allt annat, såsom facebook och här, när jag egentligen borde använda tiden till plugg.. Lite pluggande blir det iallafall, bättre än ingenting :)


Idag på förmiddagen har vi haft tolkning. Jag var bara försäljare den här gången då jag tolkade förra veckan.
Någon som hört talas om alpnaering?! Inte jag heller innan jag började googla på det. Det var iallafall ämnet jag skulle vara expert på idag :P


----
Nu längtar jag bara tills helgen. Vill till Stockholm och shoppa och träffa kompisar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: