HP Pavilion G6

Har funderat ett tag på att skaffa en ny dator. Just nu använder jag mig utav en liten rosa dator, som är perfekt att ha med sig om man far och flänger massa som jag gör. Då fungerar inte riktigt en stationär eller en stor bärbar dator.
Mina krav har varit en dator av märket HP och gärna en skärm som är 15.6" Igår hittade jag en och kunde inte hålla mig från att beställa den. Den är kalasbra att använda när jag måste plugga, vill se på film på datorn eller bara behöver en lite större skärm :P Den här kan jag istället ha med mig när jag ska ut och åka en längre bit. Skärmen är såpass liten på den här datorn att jag t.o.m måste klicka åt sidorna för att kunna se hela sidan ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: