Väntar på svenskan

Tisdag och det är skola. Börjar inte förrän om ganska precis en timme så jag och Pernilla hamnade framför datorn :P
Har förberett inför min nyhet jag ska berätta om på svenskalektionen sen :)

Idag har vi haft både spegling och tolkning. Sjukt jäkla kul det var med tolkning, har börjat hitta tillbaka suget igen.. som varit borta en längre period..


----
Ikväll är det julkalendern som gäller. Bara 4 avsnitt kvar nu, 2 dagar och sen är det över!! Till alla mina vänner som jag inte hunnit träffa de senaste 2 veckorna.. här har ni anledningen! Plugget står mig upp i halsen, det är sjukt tråkigt men ack så jäkla nyttigt. Jag lär mig nåt nytt varje dag och det är belöning nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: