Filmkväll

Känner mig nästan som att jag var ute igår :P Min kropp är helt död, men hade inte förväntat mig mycket annat efter att ha sovit typ 4 timmar.. ;P
Slutade skolan vid halv 12 igår och då mötte jag upp pappa för att få lite delar till min bil som han köpt. For till Sundsvall och sen vid 2 var det dags för lite jobb. Gick lika bra som vanligt och vid 9 drog jag för att hämta upp Malin och sen bege oss mot Maxi. Vi shoppade loss på lite chips och dip och åkte sen vidare till Fredrik för filmkväll. Vi plöjde nog 3-4 stycken filmer innan klockan närmade sig halv 6 och jag skjutsade Malin till tåget.
Åkte hem till André och däckade nästan direkt.
Idag är jag som sagt lite seg och slö men det är en värdslig sak. Solen skiner och snön smälter, ett steg närmare sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: