Sportlovet

Jag tror jag äntligen har landat. Det här lovet har varit helt otroligt! Har varit ute på resande fot mest hela lovet och bara gjort det jag velat. Kände att jag verkligen behövde det här för att orka gå in i en ny fas i skolan, vilket är simultant.
Under lovet har jag hunnit med Örebro och fira en kompis, hem till familjen i Sollefteå och bara njuta av att ta det lugnt några dagar. Hann med att träffa kusinerna, eller iallafall en av dem, också :P Annars har jag mestadels varit med mamma då hon var ledig nästan varje dag jag var hemma :)
Tidigt på fredag drog jag tillbaka mot Örebro, hämtade upp kompisar och sen vidare mot Göteborg för döv-SM i futsal. Kan bara sammanfatta det här med ett nyttigt lov, och en tid jag kommer minnas :)
----
Nu har vi som sagt börjat med simultant och det känns verkligen i huvvet. Efter en tolkning är man helt död, konditionen finns inte riktigt där än :P


Kommentarer
Postat av: Julia

Vilket år går du?

2012-03-15 @ 10:14:46
Postat av: Emelie

Svar Julia; Jag går 2a året.

2012-03-15 @ 11:08:59
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: