Fredag och lördag!

Helgen började med en ledig dag i fredags. Hann plocka undan lite i lägenheten, träffa upp en kompis och sen började jag fixa mig inför kvällen. Utgång stod på schemat. Först in på Oscars och sen vidare mot Estreet där jag fick bugga både en och två gånger ;D Hade en mysig kväll och var en bra start på en ledig helg. 
 
Lördagen drog jag upp till Sollefteå, käkade grillat och sen bytte om och gjorde mig klar inför cruisingen i Kramfors. Körde min kadett ner, skönt med en nykter kväll :) Var perfekt väder, fina bilar och träffade på många vänner. 





 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Stefan Kihlberg

Kul att träffas men synd bara kort tid..

2014-08-11 @ 16:12:06
URL: http://kihlbergare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: