OS

Ligger i soffan och tittar på Sverige - Slovenien. Just nu leder vi med 2-0 och hoppas att det håller sig perioden ut, eller mer mål för Sverige såklart ;D 
idag jobbar jag kväll vilket betyder att jag börjar klockan 14. Riktigt skönt faktiskt då jag den senaste tiden bara börjat klockan 07 och behövt kliva upp före fan själv :/ 

Strax efter halv 12 ska jag möta upp braiga Pernilla och käka lunch. Vi har inte setts på några dagar och har därför lite att uppdatera varann om :D Kommer bli en riktigt bra dag det här!! 






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fina du!! Bästa text på bilden haha! Längtar redan tills vi ses igen! <3

2014-02-19 @ 21:28:00
URL: http://westinpernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: