Halva veckan gått

Tycker tiden går så jäkla snabbt nu. Det var måndag nyss och nu har redan halva arbetsveckan gått :) Jag är glad att jag har ett sånt jobb att jag ändå kan vara ute och njuta av att solen äntligen tittar fram!! :D 

Idag efter jobbet drog jag till min fina Pernilla för att catcha up lite. Jag kan säga och skriva det här hur många gånger som helst, men vi har alltid nåt att prata om! Det är alltid nånting att uppdatera varann om ❤️ Och självklart räckte inte den tiden, utan nu ikväll så kom hon till mig och vi fortsatte prata! :D Min fina vän, vad skulle jag göra utan dig? ❤️ 





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men åh vad du är fin! Instämmer på allt, bildtexten är klockren på oss HAHA! Jag är glad att jag har dig så nära! <3 Vad skulle jag göra utan dig då?! Hjärta dig!

2014-05-22 @ 21:19:21
URL: http://westinpernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: