Helgen i text

Så har ännu en helg gått. Fredagen bestod av jobb och sen filmkväll i min lägenhet :) Lördagen var lugn fram tills kvällen då jag drog på förfest med några kompisar och sen fortsatte med cruisingen i Timrå. Många fina bilar och hann träffa lite folk också :) Redan på natten så drog jag hem till Solle. Min bil skulle få lite saker bytt så pappa och lillebrorsan hjälpte mig med det igår. Supertack! :D 
Drog sen på affären med mamma innan det vankades grillat hos pappa. Mums :D 

I eftermiddags drog jag tillbaka till Härnösand för att nu jobba dygnspass. Slutar 16 imorrn och dessutom en ledig onsdag. Låter förjäkla skönt i mina öron!! Ska dessutom skriva på kontraktet för nya lägenheten på onsdag, kan inte bli en bättre dag! :D 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: