Kramfors by Night

Mimmi var här igår och hjälpte mig att göra nya slingor i mitt hår! Toffe ringer ungefär när jag fått på mig den där förbannat fula mössan och Mimmi börjat dra ut allt hår som skulle blonderas! Så det vara bara att släppa allt man hade och gasa ner till Kramfors.. fortfarande med den fula mössan på huvvet! Jag och Mimmi skämtade om att det vore rätt jäkla pinsamt om jag skulle bli stoppad av polisen, vilket jag senare också var väldigt nära på att bli när dom hade hastighetskontroll en bit utanför stan =P
Väl framme i Kramfors så skulle vi se på hockey men blev inget av det. Efter en oxfilérulle från Sylos och blonderat hår så såg vi istället på The Amityville Horror och White Chicks, snacka om lyckad kväll :D


Pratade även med Marre en stund när jag kommit hem, hon som njuter av värmen där borta i staterna!
Saknar dig en massa :(


          



Kommentarer
Postat av: Eric

Söt

2008-07-16 @ 21:52:27
Postat av: Kalle

Stackare :P

2008-07-26 @ 18:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: