"Varmt i min säng"

Är fortfarande i Sundsvall hos Freddan fast han ligger och sover så sött i sin säng medan jag sitter här ;P
Tänkte att då kan jag passa på att blogga ner lite om mina senaste 24 timmar :P

Träffade Jocke igårkväll efter många om och men, for in till stan runt halv 11 och hittade han där nere vid hamnen ;) Vi gick runt där nere i typ en halvtimme och bara pratade en massa strunt och sen tog vi en sväng upp på Norra berget och knäppte lite kort från tornet! 
Efter det så var klockan typ 12 och vi for hem till Jocke för att kolla på film men vi hamnade framför datorn istället och kollade på massa bilar på garaget, haha ;D Jag hittade även nyaste numret av Bilsport som vi låg och bläddrade igenom, kommenterade massa bilar och kollade upp cruisingar inför iår =P
Det hela slutade med att ingen av oss orkade kolla på nån film så vi låg och lyssnade på en massa ny och gammal musik tills Jocke blev dåligt flummig och började hitta på egna låttexter( därav namnet på min rubrik) ;D  Vi somnade strax efter halv 6 på morgonen och vaknade pigga och utvilade kvart över 2 idag :D Jag for till Freddan strax efter det, duschade och sen for vi en sväng in till Sundsvall och gick runt på stan :)

Därför sitter jag nu här när Freddan som sagt sover sen 2 timmar tillbaka :P
Ska gå och kika på Die Hard på 6an nu för att fördriva tiden lite innan jag väcker Freddan för att fara in till stan igen och checka bilar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: