Jag räcker inte till :P

Det är så mycket jag vill göra men jag räcker liksom inte till! Nu efter studenten så är jag ju praktiskt taget i Sundsvall hos Freddan hela tiden vilket iofs är störtmysigt :'D Men då hinner jag ju aldrig träffa alla mina kära vänner där hemma i Solle :/
Pratade med Mimmi i lördags ( den kvällen ska vi nog kanske inte ens nämna ;P ) om att vi verkligen har glidit isär! Innan student var vi verkligen med varann hela tiden och då menar jag hela tiden! Toffe, jag, Marre och Mimmi! Det var vi 4 mot världen! Mimmi har jag sett 4 gånger sen i maj, Toffe pratar jag väl med då och då men inte alls som förut. Marre är den enda som jag fortf. umgås med regelbundet vilket jag är väldigt glad över :)
Men det känns bara så tråkigt! Var ju inte såhär jag ville att det skulle lbi efter studenten heller, man lovar så mycket och tror att allt ska vara så enkelt men sen blir det inget av det.. :/ Visst är det svårt när alla flyttar, skaffar jobb eller pluggar vidare men ändå! Jag tänker fan inte tappa mina närmsta kompisar för det! Nee nu är det bannemig jag som pallrar mig hem från Sundsvall ett tag ( ja jag kallar Sundsvall för mitt"hem") och umgås med mina vänner! :D


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det låter som en störtskön idé! Är du fortfarande in town? :) Puss!

2007-09-24 @ 12:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: