Me like

Ah precis skrivit klart allt och sen försvinner allt, hatar när sånt händer :/

Jaja som ni kanske märker är jag alltså hemma i Solle igen! Går fasiken inte att upd. här när man sitter vid Freddans dator för segare dator har jag aldrig varit med om :P Har iaf hänt en massa sen sist; Cruising i Övik och Hudik och en del festande med bl.a på premiären på Avenyn :)

Igår var det shopping också i Sundsvall med Marre där det blev en del inköp trots att jag verkligen inte behöver något mer just nu. Har kläder drällandes överallt och har absolut ingen koll på vad jag ens har för kläder :P Men blev inte alltför mycket, 1 par byxor, 2 linnen och några smycken varav en förlovningsring :D

---

Nu ikväll var det "spa.kväll" hos Marre! Haha blev en del väldigt fina kort med både rosa och gröna ansikten ;D
Sen satt vi och pratade ett tag med om allt mellan himmel och jord :)

Måste även tillägga att BonAqua är det bästa sen... ja, jag vet inte vad men det är förjävla gott iaf! 1 eller 2 flaskor om dagen blir det, MINST! :D

Njae, nu ska jag ta och dra mig härifrån.. men först blir det nog till att lägga upp nya bilder på bdb, om jag orkar vill säga :P

I like,
Where you sleep,
When you sleep,
Next to me.
I like,
Where you sleep,
Here.

Fredrik Gulin, du är världens underbaraste. Ingen är som du <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: