Mjaa..

Hur sjukt det här nu än låter så har jag faktiskt insett hur mycket mina småbrorsor betyder för mig! Har alltid liksom sett dom som små kryp som bara finns till för att göra min vardag helt fucked up.. tills idag. Satt och pratade med min äldsta lillebror hur länge som helst om mamma och att vi fan inte bara tänker sitta och titta på medan allt bara faller ihop här hemma!

Har verkligen gått och blivit världens jäkla happyface dom senaste dagarna och vet inte alls vad det beror på, kanske att jag för en gångs skull är hemma från Sundsvall och tillbaka i mitt kära Solle igen? Eller är det för att nu kan jag träffa mina kompisar när jag vill (nästan) istället för att sitta i Sundsvall 12 mil ifrån omvärlden? Hur som helst så har jag insett hur mycket jag vill flytta till egen lägenhet med Marre nu! Iaf när man är här hemma, det funkar liksom inte längre att försöka "dölja allt" Tycker så otroligt synd om Danne, jag kan ju iaf sticka till Sundsvall praktiskt taget när jag vill :P

Ah känns som att jag bara babblar på om massa skit nu men det är inte kul att vara hemma längre när allt bara har blivit på låtsas! Det finns inte längre :/


Nu ska jag ta och göra något annat kuligt, typ hitta nån ny bra musik kanske? ;D

Saknar dig till tusen Alex, 1 månad och snart 1 vecka sen nu.. känns som allt hände igår :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: