Lyset och Ånge

Då var man tillbaka i Sollefteå igen. Blev tvungen att kliva upp rätt tidigt imorse för jag skulle iväg och jobba här i stan vid halv 2. Har fortfarande inte vant mig vid att höra mig själv säga "jobba" Jag ska ju inte jobba heller, är ingen sån typ :P

Fredagen blev det såklart Lyset. Sjukt tråkigt att det inte alls var så mycket folk som jag trodde att det skulle vara där, fast träffade några kompisar där ändå :P Vid 12 nån gång så drog jag, Marre och Rickard upp till Ånge. Gjorde inget speciellt utan jag somnade ganska precis på en gång ;P

Igår var det Mittlandiafestivalen så vi stannade såklart kvar där och partade. Först satt vi hemma hos Rickard och smådrack lite sen drog vi vidare till både Jim och Oskarsson ;P Riktigt nice att jag inte drack för mycket heller.. hade jag nog aldrig tagit mig upp imorse ;D


---
Nee nu ska jag börja jobba om en timme igen så jag gissar på att Patrik snart dyker upp :)


Have it nice ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: