Takida

Helgen började som sagt med fest i fredags. Gjorde mig klar hos Viktor och sedan drog vi till Granloholm och förfestade hos Malin. Blev jag, Viktor, Malin, Rasmus, Tom, Rickard och Marre så var riktigt mysigt :) Efter lite festande drog vi vidare ner mot stan där jag och Rickard fastnade på Navet där vi satt och diskuterade en hel massa grejjer. Hatar att alkoholen oftast bara ställer till med problem :/  Blev iaf lördag och vi började tagga inför Takida. Blev 11e gången jag såg dom och skulle lätt kunna se dom det dubbla. Sjukt jävla bra dom är :D Förfestande började hos Tom och strax innan 8 tog vi en taxi ner till Folkets Park. Takida är ju på turné med Backyard Babies med något som dom kallar Parksommar, och när vi kom ner till stan såg vi att Backyard skulle vara "förband" till Takida.. som inte skulle spela förrän 21.50! Yes! Blev 2 timmars sittande innan Takida äntligen klev upp på scenen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: