Världen, här kommer jag!

Hur härligt som helst. Har precis stigit ur badet efter att ha legat där i 45 minuter. Hela jag ser ut som ett russin ;D Hällde i lite rosenträ och kokosmjölks olja också så det doftade himmelskt :) Anledningen till mitt långa bad var att när jag väl låg där i badkaret och allt omkring var alldeles tyst så började jag fundera. Funderade på allt och ingenting.. allt som har hänt dom senaste månaderna och allt som kommer att hända dom kommande. Har iaf insett nu att jag bara vill sticka härifrån och lämna allt bakom mig. Kalla mig fegis men det finns inget kvar här för mig att hämta längre. Är så less på att vara här och folket är inte mycket att hurra för det heller. Flytten till Sundsvall skiter sig ju.. iaf för ett tag. Inget ska hindra mig från att flytta dit, älskar Sundsvall. Men det får bli när jag börjar plugga och nu är jag bara inställd på att flytta härifrån för att börja jobba. Norge ligger väl närmast till pass så det hoppas jag verkligen att det blir nåt av. Om inte det så har jag funderat på att flytta till Östersund. Känner en hel drös med goa människor där så det låter bra det också :) Fast det är det ju mycket som gör.. vill flytta till Frankrike också, ta upp min franska igen och lära mig ännu mer :D

Än så länge har det blivit mycket snack och lite verkstad vad gäller jobb och flytt men nu jäklar. Har redan skickat iväg jobbansökningar till både Sundsvall, Östersund, Norge och Frankrike. Jag vill verkligen härifrån nu och det fortast möjligast.


---
Nu ska jag ta och göra mig klar och sedan dra. Är tillbaka igen på tisdag skulle jag gissa på :)



Peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: