Ånge

Wie, så nu är man tillbaka i Ånge igen. Rickars sprang ner och duschade så jag satte mig här en sväng :P

Kom hit igår strax efter 5, drog iväg till nån badplats och satt där ett tag och pratade med folket ;D Sen drog vi vidare till Hilllen och satt där ett tag.. haha mycket sitta men det var mysigt :) Slutade iaf med att jag och Rickard gick hem hit och kollade på film. Greger joinade efter en stund också :P


---
Får se vad som händer ikväll. Ska först duscha och göra mig klar sen blir det väl till att sitta och smådricka. Har fortfarande inte bestämt mig än om jag ska åka hem till Sundsvall imorrn eller stanna kvar. Det är ju liksom imorrn själva Träslaget är, fast iofs for jag ju inte hit för det utan för att träffa Rickard :D Jaja har ju ett tag på mig att bestämma mig :P


Nu ska jag rota fram lite kläder inför ikväll. Blir lite brännbollsspelande som det verkar ;D

So long alla ;)


Kommentarer
Postat av: ;)

<3

2008-06-08 @ 03:24:36
Postat av: sex4life

Missa inte våran tävling! Priset är två självlysande sextärningar. Lycka till :)

2008-06-09 @ 15:28:47
URL: http://sex4life.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: