Fredag/lördagkväll

Blev ju som sagt fest igår. Efter många om och men drog iaf jag och Viktor till Hugo där vi förfestade. Han hade förövigt jordens mest lekfulla vovve. Nisse heter han ;P Efter lite guitarspelande och tandkrämsgroggar drog vi iaf på BK. Har ingen aning om hur mycket klockan var men tiden där nere gick iaf sjukt snabbt. Kändes som vi knappt hann dit förrän vi skulle hem igen ;P Haha de stunder jag minns var iaf klockrena. Hade verkligen sjukt kul :D


----
Så vad händer ikväll då gott folk?

Själv verkar det som att det blir cruising i Hammarstrand med Freddan och hans kompisar :P Ska ta och kila och göra mig klar nu så jag hinner med allt som måste göras ;D


Ha en fortsatt härligt lördag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: