Utomlands! :D

Nu har jag precis kommit hem från stan. Vi gick runt och kikade på lite kläder men det finns verkligen inget här i stan. Tråkigt som fan.. Tur jag har mitt kära Sundsvall :D Dra nog dit ikväll förresten. Haha här är man verkligen snabb i svängarna :P Men jag är nog hemma till på söndag igen skulle jag tro. Måste ju hem och packa om och så inför Gatufesten nästa torsdag :D

Vi satt och diskuterade lite över allt vi ska göra i sommar. Har insett att jag faktiskt ska åka utomlands ganska mycket. Först med mamma till Turkiet sen till nåt partyställe med kompisarna och sen USA med pappa och småbrorsorna! Snacka om nice :D


Kommentarer
Postat av: julia

Ååh, lyllo dig ;)

Jag har varit i Turkiet 3 ggr faktiskt, supernice :D

Hoppas du får det bra på resorna ;)

2008-06-25 @ 16:00:30
URL: http://strawberrygloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: