"Du är mos"

Festandet började redan i torsdags med förfest hos Jonte ute i Bydalen. Förbaskat jäkla kul! :D Därefter drog vi vidare ner till Oscar för studentfest! Hmm.. finns inte så mycket att säga om det pga några minnesluckor men det som jag minns var ku, riktigt kul :D

Fredagen drog vi vidare till Vemdalen och där fortsatte partajandet! Killarna var redan i full gång så det var bara att börja klunka! Sen drog vi vidare mot hotellet och in på "krogen" Inte riktigt lika mycket folk som sist vi var där men fullt dugligt! :P
Lördagen kan beskrivas ungefär likadant förutom att det på kvällen var "fullast vinner"  och jag kan helt ärligt säga att vi alla nog kom på en delad förstaplats! Det är praktiskt taget ingen som minns något från den kvällen! Jag vaknade upp med 3 stukade fingrar, 1 svullet knä och ögonbryn. Det blev iaf dagens roligaste ;D

Söndag! Var egentligen tänkt att dra hem tillbaka till Sundsvall igen men så blev det fest i Ånge istället! Älskar att det är så skön stämning med dom killarna. Diggar dom som fan allihop :D

Nu sitter jag iaf här hemma, tillbaka i lilla Solle! Dock blir det snart Sundsvall igen.. ska bara packa ned nya kläder och så och sen dra!


Blir dessutom Karlstad på fredag vilket ska bli förbannat jävla nice! Bor troligtvis hos Hampus, en av killarna som var med till Vemdalen. Blir fest på kvällen sen också vilket jag längtar till :D Men först har vi en match att vinna!


Älska Färjestad <3



Kommentarer
Postat av: FBK

ÄLSKA FÄRJESTAD <3

2008-07-21 @ 05:25:26
Postat av: K-stad

Karlstad är så fint :)

2008-07-26 @ 18:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: