Hv, Linköping och Timrå

Dessa 3 lag är dom som först tagit sig vidare till semifinalen. Jag hoppas innerligt att Färjestad blir det 4e och sista laget som tar en plats där efter matchen på torsdag. Det finns chans att vi kan vinna där nere i Frölundaborg men satan... det kommer bli tufft! Frölundajäklarna är starka på hemmaplan :P Därför det var viktigt att vinna ikväll. FBK åker ned med 3-2 i matcher till deras favör så dom kan avgöra på plats :D


Nu ska jag ta och lägga mig. Freddan ligger redan i sängen och tjatar på att jag ska komma och lägga mig :P
Imorrn blir det stan med Malin och lär nog träffa Viktor där också! :D 



                Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Toffe

För frölunda vårt goa gäng, här kommer indianerna. FRÖLUNDA!

ps. allt är bättre än Färjestad...

2008-03-19 @ 13:15:24
Postat av: Emelie

INGET är bättre än Färjestad, Toffe! Att du aldrig lär dig :P

2008-03-19 @ 13:58:50
URL: http://sunkish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: