Torsdag

Jajjamen, idag är det torsdag alltså! Det innebär fest med Marre! :D Känns som det var år och dar sen jag såg henne, är nog ganska precis 1 vecka nu :P

Skulle gissa på att det iaf blir på Oscar ikväll, studentfesten är ju där så ;P Men först måste det inhandlas lite groggvirke och andra tillbehörigheter  och därför ska jag starx kila iväg till Coop med Marre och Tom.. om hon bara kunde ringa nån gång ;D


Igår var jag med Malin på stan. Hittade en skitsöt oversize väska inne på Indiska som jag måste köpa annars fanns det inte direkt något som föll mig i smaken.
Vi följde sen med och såg på basket med Viktors lag. Dom hade träningsmatch mot Bosvedjan och vann.. hum.. ganska stort iaf :P Efter det for vi hem till Viktor alla 4 ( Rasmus var också med) och kollade på tv!


Yeah! Nee nu ska jag faktiskt ta och åka, kom på att jag ska hinna tanka också :P


Ha det bäst! :D   

Glöm inte att heja fram Färjestad ikväll också!
Vinst ikväll och vi plockar den sista platsen till semin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: