En lååång dag

Ah äntligen! Känns som att jag inte har fått sitta ner på flera år :P Har varit uppe sen 11 idag och följde med mamma på stan. Började med att käka lunch på Valvet och sedan sprang vi runt på lite olika affärer. Visade sig iaf att det skulle kosta lika mycket att laga min kamera som att köpa en ny så det får bli en helt ny istället. Fick in dom förhoppningsvis innan helgen så kanske hinner köpa den innan dess. Vore kul, så jag kan fota i helgen :D
Sen så for vi och kollade in skor också. Hittade ett par sjukt snygga lågskor fast vet dock inte hur mycket dom kommer att kunna användas i sommar. Har hellre högklackat också ;P  Efter det så for vi och fikade lite också, saft och tårta är mums :D



-----
Nee nu ska jag ta och bränna en ny skiva och hoppas på att lillebrorsan hittat några kablar som passar till min cd. Vore nice med lite ljud i bilen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: