Jag lyckas då med allt :P

Usch jag fattar inte vad jag gör uppe den här tiden egentligen. Det kommer straffa sig själv imorrn ;P

---
Kom hem från Sundsvall vid 7 ikväll. Kollade igenom all post och sen kollade jag på tv med mamma. Bad lillebrorsan om hjälp med cdn i bilen också. Verkar som att det har varit en kabelbrand eller så är hela cdn pajj! Yes! (Märk ironin)
Hur fan ska jag lyckas klara mig utan cd i bilen? Hemskt! Jag och mamma ska på stan imorrn som tur är så ska lämna in den då och förhoppningsvis är det bara kablarna. Blir lite billigare då och dessutom får jag tillbaka den samma dag. Ska passa på att lämna in kameran som är trasig också. Fan vad jag pajjar grejjer :P Den har iofs varit trasig i minst 1 månad nu så är nog på tiden :P

Hann vara med Marre också. Mimmi och Toffe skulle egentligen med också.. var tänkt att vara en  "alla-vi-4-igen-kväll" men det passade tydligen bättre imorrn (läs idag) så det får bli så istället. Jag och Marre satt iaf mestadels vid datorn och pratade förstås om allt som hänt under helgen. Blir alltid så när vi är på olika ställen.. man måste ju hålla sig uppdaterad ;D




Nu blir det sova för hela slanten. Tråkigt att sova ensam däremot, men det är väl sånt man får stå ut med. 

Sov så gott alla ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: