Min dag

Började med att kliva upp strax innan 7 imorse för att lämna in bilen. Fuck, hur ska jag klara mig ända till på torsdag eller fredag utan bil? :O Sen gick jag hem, käkade litegrann och fortsatte sova. Vaknade vid 2 nån gång av att Marre ringde så pratade med henne ett tag innan jag gick för att duscha :)

Färdigduschad så kom Marre hit för att ta en sväng på stan. Kom dock på att jag glömt massa grejjer i min bil, mitt smink inräknat så for upp för att kolla om det gick för sig att jag kunde hämta det men dom hade redan skickat iväg bilen på lackering så det gick ju inte alltför bra. For iaf sen ner på stan och mötte upp Sandra med vovvarna. En av dom sötaste som finns ;D Dock är Valpson bra mycket coolare.. för helt ärligt! Hur många hundar har ni sett med tuppkam? Finns ju inget som klår det :D
Vi gick iaf omkring en sväng och sedan drog vi till Lilla Cafét och fikade, som alltid ;)

Väl hemma igen så satt jag och Marre och kollade på Animal Planet. Nån som sett det programmet när dom räddar övergivna och misskötta djur? Usch jag fattar verkligen inte hur man kan behandla djur sådär :(

Marre for iaf hem för en stund sen så nu sitter jag här bara och gör ingenting. Är ensam hemma också, riktigt nice :D Haha man kanske borde ringa lillebrorsan och fråga om man får sig en åktur i epan. Har lovat mig själv att aldrig sätta min fot i en sån där men man måste ju se om han är nån lovande bilförare eller inte! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: