Stan hela dagen

Har precis kommit hem från stan. Har varit där sen 1 idag nån gång. Hlet sjukt att man kian vara på stan i Sollefteå så länge? Trodde inte ens det var möjligt :P

Började med att gå på Kommun och fixa nåt grejs åt mamma. Slutade med att vi satt där och pratade med nån som mamma tydligen kände om pajer, GI metoden och Gud vet vad :P Efter det så drog vi på banken, fick änltigen mina pengar överförda till mitt konto så nu är man rik igen :D Sen drog vi på arbetsförmedlingen också och fixade nåt papper till mamma. En jäkla massa sysslor hon skulle göra idag och jag bara henkade på överallt. Tur iaf att jag inte gick i högklackat som igår :P Hur som helst.. efter det gick vi på Westerlunds och fikade. Blev en latte och en bit Toscatårta. Grymt gott :D Haha sen gick vi raka vägen ner på Sebastians och tog en glass med :D Har även hämtat ut Viktors födelsedagspresent så nu är den fixad också :P


------
Nu är jag äntligen hemma iaf, har bytt om till bikini och hade tänkt gå ut och lägga mig en stund. Hoppas solen tar åtminstone litegrann :D


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice, yes verkligen sjukt bra :D

2008-05-28 @ 17:09:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: