Fri som en fågel

Någon mer som kollade på Rasmus på luffen idag på tv4 film? Har faktiskt aldrig sett det, utan bara hört låten och tittat i böcker och så :P Ganska konstigt egentligen.. dom flesta såg väl Rasmus på luffen när dom var små? Om jag tänker efter så såg jag knappt på barnfilmer när jag var liten. Ni vet Astrid Lindgrens alla filmer. Undra varför..



Rickard är iväg på match också, och här sitter jag. Ville fasiken inte följa med den här gången. Förra gången frös jag konstant i 2 timmar efter vi kommit tillbaka. Istället så sitter jag här, funderar på om det går nåt på tv ikväll. Fredagar brukar ju vara fullspäckade med bra filmer :D




Jag vill va´ fri som en fågel, fri som en fågel.
Och då är det som nånting ropar: Kom! I hans galna luffareblod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: