Helgen

Eftersom jag redan skrivit om fredagen så hoppar vi direkt över till lördagen ;P


Efter att Rickard kommit hem från hockeymatch så började vi att göra oss klar. Eller han iaf, jag hade redan hunnit duscha, sminka mig och fixat halva håret innan han kom hem :P När allt var fixat och klart väntade vi in Petter och sen drog vi 3 vidare till Cardell. Satt där och drack och pratade en stund när Östlund och nån kompis till han dök upp. Hux flux så skulle vi vidare till Orseen. Kommer ut och inser att det spöregnar. Iofs regnade det ju på vägen dit också men inte alls lika mycket. Tur vi fick skjuts iaf, så man slapp gå ;)

Hos Orseen var det lite mer folk. Blev alldeles lagom :) Efter x antal timmar drog vi vidare ner på Mittis vid 11- halv 12 nån gång?  Någotsånär med folk till en början,  men allteftersom klockan gick dök det upp fler och fler. Blev en del dansande och träffade kompisar till Rickard.
Sammanfattat; en helt okej kväll :P

Dagen därpå vaknade jag dock upp med världens huvudvärk och jag trodde att jag skulle dö där ett tag :P Efter en hel dags sovande så gick det iaf nästan över till slut :)


Funderar seriöst på om jag håller på att bli sjuk. Har haft huvudvärk sen i fredags och vissa stunder blir jag alldeles svimfärdig. Tur att sötnosen är så omtänksam. Blir verkligen behandlad som en prinsessa :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: