Ja´ser det snöar!

Är nästan klar med alla läxor idag. Har en berättelse om när vi var på Ullared klar. Men det ska fixas snarast möjligast :)

Har nyss gjort pannkakor till brorsorna också. Är inte sådär jätteförtjust i pannkakor, men det slinker väl ner :P
Sitter och kikar på Simpsons nu med Virre. Funderar på om jag har inhandlat alla julklappar till allihop också. Jag tror fasiken det. Har 1 som jag sitter och funderar på ännu, men annars så..



Det snöar här i Solle idag. Har snöat hela natten. Verkar falla lite snö här och där över hela Sverige idag. Mysigt med snö till julen, annars kan det gärna få försvinna. Speciellt när det envisas med att bara komma litegrann. Enda ska det vara rejält eller inget alls!





Kommentarer
Postat av: Emmelist

ah... låter bra :D



fy fan för att gå på stan en hel dag. mina fötter är dööööda!

2009-12-15 @ 18:48:41
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: