Ljugpotta!

Varför låtsas man alltid vara klarvaken när det är nån som ringer? 

Min chef ringde imorse och sa att jag var ledig då det var isande jäkla kallt inne. Inte så mycket att göra åt det. Jag tänker inte jobba när mina fingrar är alldeles blå efter bara 5 minuter. Hur som helst, när jag svarade så frågade han om jag låg och sov. Nej då, jag har varit vaken länge!  Varför gör man så? Är väl bra mycket enklare att bara säga: "Njae, jag låg och sov. " ?

Skickade in ansökan för skolan igår också. Trodde aldrig jag skulle våga. Nu är det alltså gjort. Hopaps verkligen jag kommer in. Vore härligt att flytta långt härifrån faktiskt, bli äkta "storstadsbo" ;D


----
Nu blir det städning. Måste verkligen packa ihop alla mina kläder som ligger utslängda på golvet. Frågan är bara vars jag ska få plats med allt när det redan står 14 flyttkartonger nere i förrådet!  I-landsproblem?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: