Helgen

Fredag: Eftersom jag inte skulle jobba så passade jag på att åka till Sundsvall och festa loss. Efter många om och men så hamnade vi till slut hos Niklas i Bydalen. Av en tillfällighet så träffade jag på Amanda där och det var nog det mest komiska under hela kvällen. Hon har nämligen gått i min parallellklass sen lågstadiet och har kanppt pratat med henne och så lyckas vi hamna på samma jäkla förfest ;D I Sundsvall dessutom. Vid 11 ungefär drog vi ner mot stan och BK. Var knappt nån där när vi kom in men det började sakta men säkert att bli fler eftersom. Träffade Tom i vimlet också vilket var roligt när jag inte träffat han sen.. ja.. innan han flyttade till Göteborg.
Vi drog alla hem vid 2(?) och det vart en kalaslyckad kväll :D


Lördag: Vaknade upp och fick nästan direkt börja dra mig hemåt då jag skulle jobba idag. Färden hem gick kalas och de 4 timmarna jag jobbade bara svischade förbi. For hem och duschade och sen har jag bara tagit det lugnt. Kollat på tv och smsat med allt och alla ;D



----
Nu blir det iaf sova. Är riktigt trött och det är ju en dag imorrn också. Tack gode gud att jag börjar halv 4 :P



Hoppas ni haft en härlig kväll och sov gott alla :)





Kommentarer
Postat av: Nathalié Hult

Härlig blogg du har!

Kolla gärna in min blogg,

Letar just nu nya personer jag kan byte länkar med!

http://chilen.blogg.se

2009-01-11 @ 05:09:40
URL: http://chilen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar till:



Nathalié: Tack :)

2009-01-11 @ 14:27:38
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: