Tisdag

Jag kommer seriöst att frysa ihjäl snart! Har varit inne i över en timma men inte fasiken känner jag någon skillnad :P


Är fortfarande oändligt trött också. Har varit det ända sen imorse. Trots det gick det galant att jobba förutom att det kändes som att tiden stod stilla.
Varför äter förresten folk lunch ute alla dagar i veckan förutom måndag? Är alltid totaldött då och sen får man springa som en jäkla tok resten av veckan.
Var tvungen att avboka min tid idag också. Mådde inge vidare efter jobbet så kände att det kanske inte riktigt var värt det. Sitter och klurar på om jag ska våga ta mod till mig igen och boka en ny tid imorrn? Den som lever får se helt enkelt :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: