Sunday

Har varit en lugn kväll. Kom hem strax innan 8 ifrån jobbet som iofs var ganska stressigt. Mycket bokningar idag så det blev en del springande :P
Duschen väntade när jag kom hem och sen satte jag mig lagom framför tvn tills när Trollkarlens Hemlighet började på 5an. Riktigt kul att se hur alla tricks egentligen går till.


--
Imorrn är jag ledig så det blir en sväng på stan. Måste bla in på banken och sen på Expert och kolla varför mitt minneskort till kameran vill jävlas med mig? "Memory card full" Bara det att minneskortet är TOMT! Ska hinna med att ringa en massa samtal också. Tråkigt med såna där viktiga grejjer men det är ju sånt som måste göras det också..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: