I miss..

Jag är så trött men kan inte sova. Har legat och vänt och vridit på mig så till slut gav jag upp och gjorde soffan sällskap framför tvn istället. Tråkigt bara att det inte fanns något sevärt den här tiden på dygnet.


----
Har fått iväg massa mejl och viktiga grejer inför flytten till Stockholm ikväll iallafall. Känns riktigt härligt. Det är verkligen på riktigt nu :D Om mindre än en månad är det tänkt att jag ska bli Stockholmsbo. Det kunde jag inte ana för några månader sen. Behöver verkligen komma bort ifrån det här stället nu. Jag kommer inte sakna det för fem öre.



Nu kom småbrorsorna hem. Ska joina dom ett tag framför tvn och sen göra ett nytt försök med sovandet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: