Papper hit och papper dit.

Har änltigen varit på stan och skickat iväg alla papper inför skolan. Iallafall dom jag kan skicka in nu såhär i förväg. Jag hade inte den blekaste att det var så mycket pappersskrivning och fixande för att börja skolan. Än mer kommer det bli innan lägenheten är klar och jag fått studentlegitimationen. 
Nu slipper jag oroa mig över det iallafall :)


Sitter och försöker planera helgen. Verkar bli lugnt ikväll och sen lutar det åt krogen imorrn. Var trots allt ett bra tag sen jag var ut här.
Småbrorsorna kommer hem från Turkiet tidigt på söndagmorgon så vet iofs inte om jag vill ligga med huvudvärk då ;D Äh, time will tell helt enkelt. Nu ska jag ut och njuta i det varma men ack så blåsiga vädret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: