Onsdag

Hallå hallå. Vad har ni för er?  Vaknade för nån halvtimme sen och måste ha petat mig själv i ögat i sömnen inatt för det svider och gör jätteont. Jäkla skit säger jag då bara.



Onsdag idag. Inget alls planerat idag heller. Börjar bli lite less på att inte ha nåt att göra. Hoppas för allt i världen att jag kommer in på min utbildning. Längtar efter att få göra nåt som jag verkligen trivs med och vill göra. Får förhoppningvis reda på det imorrn. Håll tummarna för mig.

----
Fick precis ett samtal från restaurangen där jag jobbade sist. Han ville ha tillbaka mig.  Jag förstod att han skulle ringa. Med ett sånt rykte i stan tror jag inte att han kommer att hitta nån som vill ställa upp. Får se hur jag gör dock. Kanske jobbar dom där 2 veckorna i sommar. Väldigt bra betalt och det kunde väl inte passa bättre? Jag gör av med pengar fortare än jag hinner blinka känns det som.




Ska försöka få i mig nån frukost och sen får jag se vars dagen för mig. Kanske blir en cykeltur idag också?






Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2009-05-13 @ 15:37:10
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: