Helgen i Sundsvall

Jag är riktigt slö idag. Kom hem inatt från Sundsvall kring 2. Mamma och min moster var där och kollade på Roxette, och eftersom det är omöjligt att ta sig hit på kvällen så fick jag agera chaufför.
Fredagen var supermysig. Kom till Hanna vid halv 3 och då började vi fixa med maten. Hanna var långt ifrån klar så jag började med salladen :P Vid 6 dök alla upp och vi åt tacopaj och jordgubbstårta till efterrätt.
Mätta och belåtna masade vi oss vidare till vardagsrummet och lekte massa lekar. Bland annat den när man får en lapp i pannan med en sak/person och man ska gissa vem det är genom att ställa ja/nej frågor.
Vid 11 började alla åka hem. Jag åkte och träffade en full André och sen var den kvällen slut.
Igår drog jag upp och mötte pappa och lillebrorsan i Härnösand. Dom kom med lite saker från Solle som skulle till min lägenhet. Nu har jag iallafall lite möbler där :P Resterande åker jag och mamma ner med på torsdag och sen kanske till helgen.
----
Nu blir det lunch. Hör att mamma håller på och donar i köket.


Kommentarer
Postat av: Emma

lät som en bra helg, besök kommentera www.cenail.blogg.se

2010-08-08 @ 13:20:41
URL: http://cenail.blogg.se/
Postat av: Emma

-Bara tagit det lugnt. skönt det oxå =)

2010-08-08 @ 13:23:24
URL: http://cenail.blogg.se/
Postat av: Cajsa

ahh, då förstår jag! :D

2010-08-08 @ 13:53:57
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: