Att komma till insikt.

Har kollat på Luftslottet som sprängdes ikväll. Alla filmer i den trilogin är såna som man verkligen inte får missa. Gyrmt jäkla bra!

Efter filmtittande så har jag kollat lite på tv och suttit och läst igenom gamla blogginlägg sen några år tillbaka. Jag har både skrattat högt och fällt en del tårar. Jag har varit med om så mycket roliga saker men samtidigt förlorat så mycket. Jag har förlorat personer som jag alltid trodde skulle finnas vid min sida. Personer som jag än idag tycker väldigt mycket om ♥
Jag har svikit och själv blivit sviken. Jag har älskat och blivit älskad tillbaka. Jag vet att man inte ska gräva ner sig i det förflutna utan istället blicka framåt och glädjas åt det man har nu. Men för att kunna glädjas åt det måste man ibland kolla bakåt för att kunna uppskatta saker och ting på ett annat sätt. Man måste ha dåliga dagar för att kunna uppskatta de bra.

Det är så mycket saker jag skulle vilja ändra på. Dumma och onödiga misstag. Händelser där jag idag önskar att jag reagerat annorlunda, att jag valt det ena istället för det andra. Kunde jag spola tillbaka tiden skulle jag framme vid vägskälet ha valt en annan väg att gå..



Kommentarer
Postat av: Marre

Det var kul att läsa igenom dina gamla inlägg.. Sjukt att vi typ umgicks VARJE dag :P

2010-04-01 @ 00:02:12
URL: http://marreb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: