Bokmal

Jag fattar det inte. Har legat och sträckläst ut boken. Tog nån timme men det var det lätt värt. Grymt jäkla bra bok. Men jag älskar sättet Katarina Von Bredow skriver på. Just den här boken känner jag igen mig så mycket i. Ganska precis 4 år sen nu.. Helt jäkla sjukt!


Just idag har jag sånt sug efter att börja träna. Jag vet dock inte var jag ska börja. Här i Sollefteå vore ju bra men eftersom alla flytt och pluggar på andra ställen blir det svårt. I Sundsvall är jag inte tillräckligt ofta för att jag skulle kunna gå och träna så många gånger som jag vill. Jag får hålla ut tills jag börjar skolan i augusti. Då har jag massvis av tjejer i klassen som jag kan träna med, som vill träna också.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Katarina von Bredow skriver helt sjukt bra böcker, don ör verkligen gripande! :)

2010-03-24 @ 00:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: