Dag 2 i Björnrike

Nu sitter jag här nyduschad. Ack så härligt. När jag bara hade balsamet kvar att skölja ur så slog det mig att vi är i fjällen. Där har man väl inte tillgång till hur mycket varmvatten man vill? 2 sekunder senare så fick jag svaret. Det blev bara kallare och kallare. Hoppas alla är färdigduschade här :P


----
Gick upp halv 9 imorse. Pigg och utvilad så käkade vi frukost och sen var det dags för alla att dra iväg åt olika håll. Jag och Hanna tog det relativt lugnt idag. Gick en promenad på 8 kilometer sen har vi hunnit med att kolla på film också. Men imorrn blir det nog skoter. Sjukt kul :D

Här är det snart dags för middag. Jag och en till som står på listan att göra köttbullar och makaroner. Superenkelt, tur det :P
Har varit så himla knepigt väder här idag. Ena stunden är det strålande solsken och andra stunden snöar det. Såhär ser det ut just nu utanför fönstret på mitt rum. Syns kanske inte men stora snöflingor som singlar ner från himlen.




Skidbacken







Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härligt :))

jätte bra :DD

2010-03-09 @ 18:07:17
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: alex

Hej gillade din blogg mycket =)

Är allt bra med dig?

2010-03-10 @ 06:38:34
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: