Träningssugen.

Jag förstår inte. Klockan är 1 och jag sitter här sjukt sugen på att träna. Riktigt hårdträna så man inte kan gå dagen efter. Pressa sig till det yttersta så man känner blodsmaken i munnen. Fan! Jag måste verkligen ta tag i det här med träning nu. Jag känner själv att det är något som fattas. Inte konstigt kanske med tanke på att jag tränade 8-9 gånger i veckan förut och sen slutade tvärt. Usch, fy och blä. Jag vill ha tillbaka den kropp jag hade förut. Inte den plufsiga mage jag tycker jag har nu. ÄCKLIGT! Känns härligt att det är något som jag vill göra också och inte måste tvinga fram. Träning kan vara kul, om man varierar sig.

----
Med det så måste jag säga god natt. Jag är inte trött men skolan kallar imorrn. Ska göra bort så mycket jag kan så jag får nån dag längre helg istället. Tjiho!


Kommentarer
Postat av: nathalie

Haha jag visste att det skulle låta cp. Men t ex, jag och mitt ex som var tillsammans i fem år älskade att "skojfightas". Han visste att han kunde "bita" mig utan att jag skulle kunna bita tillbaks. Har man haft en pojkvän lite längre tid förstår man. Ah nu får jag rysningar igen haha. :)

2010-03-24 @ 10:08:06
URL: http://nkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: