Spela bingo på internet.

Att lära sig spela bingo på internet är inte alls svårt. Det är faktiskt precis lika lätt som det låter.

Säger man ordet bingo tänker man direkt på gamla gubbar och tanter som sitter i en lokal helgerna i ända. Det gör iallafall jag :P

Bingo har ingen som helst strategi i sig. Vem som helst kan vinna och det handlar mer om tur än erfarenhet. Det är alltså slumpen som avgör vem det är som vinner. Däremot finns det alltid små tips man kan ta till sig för att öka chanserna litegrann.

  1. Spela där det är få deltagare. Det gör automatiskt att du själv har större chans att vinna.

  2. Kolla upp olika sidor för att se vilken som passar just dig. Många sidor ger också extrachanser, inte helt fel.

  3. Sist men inte minst. Spela för att du tycker det är kul!

 

Jag har själv provat att spela gratisbingo nån gång. Jag har valt gratisbingo då man slipper registrera sig på en sida och på så sätt först kan hitta en sida jag tycker uppfyller mina förväntningar. Det bästa av allt är att det är gratis. Du behöver inte betala en spänn.

Gå in på Bingosidan och börja spela! Vad väntar du på?

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: emmelist

bra val av vinst :d hoppas det är du som blir dragen :D



jag älskar bingo!

2010-10-12 @ 07:47:28
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv; förlåt för sent svar =/



Aa gör de, det är super gott =)

2010-10-13 @ 00:10:03
URL: http://liasplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Har redab valt ut vinnare tyvärr men det kommer en ny chans imorgon! :D

2010-10-13 @ 18:45:26
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: