"Finbesök"

Kollar just nu på Gumball med Eric och Mackan. Måste vara förjäkla kul att få testa på nåt sånt där, och dessutom se massa snygga bilar :D
Funderar under tiden på om jag ska orka städa undan lite här. Typ packa upp lite mer kläder (var jag nu hade tänkt proppa in dom nånstans?) Mamma och lillebrorsan kommer förmodligen hit och hälsar på imorrn men hon om någon vet hur mycket kläder jag har och vilken plats dom tar. Mer än hälften av alla mina flyttkartonger med kläder är fortfarande kvar hemma i Solle. Yepp, jag kallar fortfarande Solle för hem. Det här kommer aldrig bli eller vara mitt hem. Bara en anhalt tills jag är klar att ta nästa steg, vilket är när jag är färdig med min utbildning. Då kan jag bo var jag vill!
Tillbaka till besök imorrn. Det första jag är helt säker på att mamma kommer att kommentera är mina skrynkliga gardiner som hänger i vardagsrummet. Dom hänger bara där provisoriskt :P
Avsaknaden av blommor är en annan sak. Min mamma älskar blommor och jag har inte en enda här. När jag fyllde år fick jag blommor av mamma för att kunna ha här men jag har inte hämtat hit dom än. Allt kan inte göras på en och samma gång ;P
----
Nu blir det kvällsfika och kolla tv. Sen sova.


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: näe det är det inte :P

kramar

2010-09-20 @ 22:24:56
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; haha jaa förstår det :D

2010-09-21 @ 09:50:29
URL: http://kimiees.blogg.se/
Postat av: Michaila

Sv. Ja jag försöker kämpa på, lite segt att komma iväg på träningen ibland bara :o

2010-09-21 @ 18:02:47
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: