Hemma i Solle

Klockan är bara 1 och jag har hunnit med en hel massa. Jag och mamma har varit och bytt lim till dom nya tapeterna som ska sättas upp. Sen for vi och handlade på 2 olika mataffärer, köpte blommor och sen tillbaka hem igen. Då gick jag ut och plockade ris och dekorerade med fina fjädrar och små påskägg och påskharar :)
Nu tänkte jag försöka få tag på försäkringskassan och sen ska jag nog gå ut en stund också. Kanske fota nu när det är så fint ute :) När Virre kommer hem ska jag hjälpa han med läxorna så slipper han sitta under påsklovet. Vilken snäll syrra han har va? ;)


Kommentarer
Postat av: Lindah- foto,smink,smycken

Hade en kommentar från dig som e för gammal för o svara på nu men nu e jag tillbaka till bloggvärlden igen efter nån månad:D

2011-04-20 @ 19:42:52
URL: http://lindamalmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: